Du använder en Internet Explorer och vi stödjer inte längre den webbläsaren då den är alldeles för gammal och osäker. Se till att uppgradera till något bättre.

Begränsad bemanning 13-15 maj

Från måndag kl. 12.00 till onsdag kl. 17.00 har vi begränsad möjlighet att svara i telefon och på e-post då vi håller i vårt Teknikevent. Vi ber om överseende med att vi inte är anträffbara under eventet och återkommer till dig så fort som möjligt och hoppas att detta inte kommer medföra några problem. Har du några frågor är du varmt välkommen att maila oss via order@specialelektronik.se eller support@specialelektronik så återkommer vi till dig så fort som möjligt.

  • 2023-08-21
  • produktnyhet

Övervaka dina kunders nätverk och ge remotesupport i realtid med Domotz

Vi känner inte till vilka cookies youtube.com använder och vi kan därför inte visa innehållet. Prova att uppdatera sidan, om problemet kvarstår, hör av dig till partnerzon@specialelektronik.se för att få hjälp.

I vår produktvideo för Domotz visar vi hur du kan få aktuell status på kundernas växande antal av nätverksanslutna produkter. Domotz är en plattform för övervakning och hantering av fjärranslutna nätverk som gör att du kan erbjuda fjärrsupport till dina kunder oavsett vart de befinner sig och snabbt få en överblick över all utrustning, oavsett fabrikat, i deras nätverk i en snygg NOC-vy (Network Operations Center). Samtidigt kan du få information om att något har tillkommit på nätverket eller att en enhet tappat sin uppkoppling, snabbt och smidigt via e-post eller app. För att komma igång med Domotz behöver du följande produkter:

Domotz kan även integreras med GUDEs smarta PDUer vilket gör att användaren kan slå på/av eller starta om anslutna enheter inom Domotz gränssnitt. På så vis kan IT-ansvariga, integratörer och tjänsteleverantörer minimera driftstopp för IT-installationer och undvika kostsamma serviceärenden. Med GUDEs hårdvara och Domotz mjukvara skapas en operativ effektivitet och proaktiv övervakning.